مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 04:362020-05-17اجتماعي

رزمایش پدافند بهداشتی کودکان کار در البرز


مدیرعامل موسسه خیریه و جمعیت فراگیر زندگی خوب گفت: در ده منطقه حاشیه شهری استان البرز و تهران رزمایش پدافند بهداشتی کودکان کار در مقابل کرونا با توزیع 5 هزار بسته توسط موسسه زندگی خوب انجام می شود.

- حسین بابازاده مقدم، مدیرعامل موسسه خیریه و جمعیت فراگیر زندگی خوب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: رزمایش پدافند بهداشتی کودکان کار از امروز در 10 محله حاشیه شهرهای تهران و کرج اجرا می شود.

بابازاده مقدم با بیان اینکه این رزمایش از محله های دره فرحزاد و دروازه غار تهران آغاز شده، اظهار کرد: در این مرحله 5 هزار بسته بهداشتی بین کودکان کار و خیابان و همچنین خانواده های آنان توزیع می شود.

وی گفت: در مرحله اول 20 هزار بسته معیشتی توزیع شد ولی در مرحله دوم بیشتر بر روی جامعه هدف خود تمرکز کرده ایم.

بابا زاده مقدم با اشاره به توزیع 400 بسته معیشتی در بین جامعه هدف این موسسه، افزود: مرحله دوم طرح را برای افرادی انجام می دهیم که در موسسه دارای پرونده هستند ضمن اینکه تعدادی از کودکانی که پرونده ندارند را در سر چهار راه ها و پارک نیز پوشش می دهیم.

بورسیه تحصیلی کودکان کار مدیرعامل موسسه خیریه و جمعیت فراگیر زندگی خوب در ادامه به دیگر اقدامات موسسه در حمایت از کودکان کار و خیابان اشاره و بیان کرد: یکی از فعالیت های اصلی این موسس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش پدافند بهداشتی کودکان کار در البرز

رزمایش پدافند بهداشتی کودکان کار در البرز