مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 18:002020-05-16حوادث

مقبره تاریخی استر و مردخای هیچ آسیبی ندیده است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه ساختمان جانبی مقبره استرومردخای دچار حریق محدود شده است گفت: این مقبره که جزو بناهای تاریخی و ثبت ملی استان همدان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، علی مالمیر در تشریح جزییات حادثه آتش سوزی مرتبط با بنای تاریخی استر و مردخای اظهار کرد: تش سوزی در ساختمان جانبی مقبره اتفاق افتاده و هیچ گونه آسیبی به بنای اصلی که در فهرست میراث ملی ثبت شده، نرسیده است.

وی اضافه کرد: این آتش سوزی بسیار محدود است و تنها باعث آسیب به سیم های برق و موکت کف ساختمان جانبی مقبره استر و مردخای شده که البته علت آن در دست بررسی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اضافه کرد: این اطمینان را می دهم که هیچ گونه آسیبی بر اثر آتش سوزی امروز به فضای اصلی مقبره استر و مردخای وارد نشده و این بنای تاریخی آسیبی ندیده بلکه آتش سوزی در یکی از ساختمان های اطراف این مقبره آن هم به صورت محدود به وقوع پیوسته و خیلی زود مهار شد.

وی با بیان اینکه هیچ فرد یا بنایی در این آتش سوزی آسیب ندیده است اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است و به محض مشخص شدن علت بیان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقبره تاریخی استر و مردخای هیچ آسیبی ندیده است

مقبره تاریخی استر و مردخای هیچ آسیبی ندیده است