مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-16اقتصادي

رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در بین متهمان ارزی پرونده هفت تپه+ عکس


متهم ردیف 12 پرونده هفت تپه مرتضی شهیدزاده، فرزند آقاجان آزاد، رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی است که به معاونت در اخلال در نظام ارزی، متهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه شرق نوشت: انتشار لیست متهمان ارزی هفت تپه ازسوی قوه قضاییه و وجود نام های آشنا در این لیست، پرده دیگری از ماجراهای کشت و صنعت نیشکر خوزستان برداشت.

متهم ردیف 12، مرتضی شهیدزاده، فرزند آقاجان آزاد، رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی است که به معاونت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور ازطریق تخصیص و فروش غیرمجاز ارز های دولتی به صورت شبکه ای و سازمان یافته، متهم شده است.

پیش از حضور شهیدزاده در صندوق توسعه ملی، مدیرعاملی بانک کشاورزی به او سپرده شده بود و قبل تر او را به عنوان عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، عضو هیئت مدیره بانک گردشگری و بانک دی و همچنین معاون مدیرعامل بانک اقتصاد نوین می شناختیم.

بررسی بیشتر پیشینه او ما را به خوزستان می رساند؛ جایی که شاید بی ارتباط با آشنایی و رابطه او با مدیران کشت و صنعت خوزستان نباشد.

او گرچه در کهگیلویه وبویراحمد به دنیا آمده است، اما بزرگ شده بهبهان در استان خوزستان است.

اما اینکه مرتضی شهیدزاده با آن کارنامه مدیریتی و تحصیلاتی چگونه با فردی که نامش با حراج هفت تپه و اعتراض کارگران آن گره خورده، آشنا شده، از نکاتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در بین متهمان ارزی پرونده هفت تپه+ عکس

رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در بین متهمان ارزی پرونده هفت تپه+ عکس