مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-16سياسي

کتابی که استادمیرباقری برای مطالعه فضائل امیرالمومنین توصیه کرد +فیلم


عضو خبرگان رهبری در شب 21 ماه مبارک رمضان در سخنرانی مراسم مسجد مقدس جمکران، ضمن بیان عظمت امیرالمومنین علیه السلام حدیثی را از پیامبر اعظم (ص) در اهمیت کتاب در فضائل ایشان مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، عضو خبرگان رهبری در شب 21 ماه مبارک رمضان در سخنرانی مراسم مسجد مقدس جمکران، ضمن بیان عظمت امیرالمومنین علیه السلام حدیثی از پیامبر اعظم (ص) در اهمیت کتاب در فضائل ایشان مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، آیت الله میرباقری در ادامه به اهمیت ذکر فضائل حضرت علی همراه با اقرار پرداخت که نتیجه هرگونه ذکر ارزش های امام علی علیه السلام طهارت و پاکی نفس است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه بی بدیل امیرالمومنین گفت: ذکر فضائل امیرالمومنین همراه با اقرار، نتیجه اش طهارت نفس است.

آیت الله سید محمدمهدی میرباقری در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در جمع عاشقان و منتظران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه عبادت است، اظهار کرد: یکی از عبادات ذکر حضرت علی علیه السلام است و هر کسی توجه به فضائل حضرت علی داشته باشد و کتاب در این باره بخواند موجب جاری شدن نور حضرت به وجود انسان می شود و شیطان را می راند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که استادمیرباقری برای مطالعه فضائل امیرالمومنین توصیه کرد +فیلم

کتابی که استادمیرباقری برای مطالعه فضائل امیرالمومنین توصیه کرد +فیلم