مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-16بين الملل

روایت سالک از دلیل فشار ها بر حزب الله لبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد سالک کاشانی با اشاره به اعلام ممنوعیت فعالیت حزب الله لبنان در آلمان و انگلیس در ماه های آتی گفت: - عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد:ممنوعیت فعالیت های حزب الله لبنان در آلمان و انگلیس نشان می دهد رویکرد تقابلی غرب با ایران در بین اروپا و آمریکا قابل تفکیک نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد سالک کاشانی با اشاره به اعلام ممنوعیت فعالیت حزب الله لبنان در آلمان و انگلیس در ماه های آتی گفت: بر اساس رویه اتحادیه اروپا، کشور های عضو این اتحادیه پیش از این بین شاخه نظامی حزب الله و بخش سیاسی آن تمایز قائل میشدند.

چنین گام هایی که از سوی کشور های اروپایی برداشته میشود خط و نشان کشیدن برای تهران و فشار برای محدود کردن نقش ایران در منطقه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: کشور های غربی هر چقدر هم که در مورد ایران اختلاف نظر داشته باشند، در مورد تحدید توان ایران در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه کاملا اتفاق نظر دارند و تصور این که رویکرد اروپا در این مسائل در قبال ایران با رویه آمریکا متفاوت است، ساده لوحی است.

احمد سالکسالک با بیان این که ایران قدرت و نفوذ خود را در منطقه از دست نمی دهد، افزود: ایران در شرایط فعلی در منطقه پیرامون خود توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سالک از دلیل فشار ها بر حزب الله لبنان

روایت سالک از دلیل فشار ها بر حزب الله لبنان