مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-16اقتصادي

پروژه های گازرسانی کشور در سال 99 تشریح شد


مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ضمن تشریح وضع پروژه های صنعت گاز کشور اعلام کرد: پروژه های گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان به طول هزار و 117 کیلومتر در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بهرام صلواتی، درباره اجرای پروژه های گازرسانی در سیستان و بلوچستان گفت: توسعه شبکه های گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ و همچنین گازرسانی به 30 شهر و روستا، نیروگاه های چابهار و کنارک و کارخانه های سیمان خاش و زابل از جمله تعهدات طرح هفتم و یازدهم سراسری است.

وی ادامه داد: اکنون اجرای هزار و 117 کیلومتر خط لوله در قالب 11 پروژه از جمله پروژه های زاهدان به زابل به طول 220 کیلومتر، ایرانشهر به چابهار حدود 300 کیلومتر و همچنین پروژه های خاش، میرجاوه، سیب، سوران و سراوان در شرق استان در مجموع به طول 597 کیلومتر در حال اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: افزون بر پروژه های فوق، 656 کیلومتر پروژه نیز در مجاورت شهرهای یادشده تعریف شده که اکنون در فاز طراحی قرار دارند و با به ثمر رسیدن این خطوط تکمیلی، باقی مانده شهرها و صنایع استان نیز از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

اجرای هم زمان 8 پروژه تأسیسات تقویت فشار خطوط گاز صلواتی همچنین درباره پروژه انتقال حجم بالای تولیدات گاز عسلویه، گفت: افزون بر خطوط لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های گازرسانی کشور در سال 99 تشریح شد

پروژه های گازرسانی کشور در سال 99 تشریح شد