مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 06:152020-05-15سياسي

بزرگداشت هفتاد و دومین سالروز نکبت در فلسطین به شیوه متفاوت


مردم فلسطین امروز (جمعه) با وجود وضعیت فوق العاده و اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا مراسم بزرگداشت هفتاد و دومین سالروز نکبت را برگزار می کنند.

- بزرگداشت هفتاد و دومین سالروز "نکبت" در فلسطین به شیوه متفاوت مردم فلسطین امروز (جمعه) با وجود وضعیت فوق العاده و اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا مراسم بزرگداشت هفتاد و دومین سالروز نکبت را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربیه، قرار است فلسطینی ها امروز فعالیت های مجازی و فعالیت های مختلف دیگری را در پشت بام منازل خود داشته باشند؛ پرچم سیاه را که نماد نکبت است برافراشته می کنند، از طریق بلندگوهای مساجد تکبیر گفته می شود، ناقوس کلیساها به صدا درمی آید، راهپیمایی مردمی متوقف و ظهر امروز به مدت 72 ثانیه به تعداد سالهای نکبت آژیرها به صدا درمی آید.

همچنین قرار است بادبادک هایی به رنگ سیاه به عنوان نماد نکبت فلسطین و مزین به پرچم آن در مناطق مختلف به پرواز درآیند و شخصیت های ملی فلسطین از طریق دفتر سازمان ملل در رام الله یادداشتی را به آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان ارائه دهند که در آن فاجعه و تراژدی فلسطین در اثر نکبت را شرح داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هفتاد و دومین سالروز نکبت در فلسطین به شیوه متفاوت

بزرگداشت هفتاد و دومین سالروز نکبت در فلسطین به شیوه متفاوت