مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-14اقتصادي

افزایش 20درصدی تعرفه های درمانی 65 درصد گلستانی بیمه سلامت دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهرداد کمانگری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: از سال گذشته طرح استحقاق سنجی و نسخه نویسی الکترونیکی در برخی از مراکز دانشگاهی و سطح یک اجرا شد و امسال هم مقرر شده که این طرح در مراکز خصوصی(اعم از سرپایی و بستری) اجرا شود.

وی افزود: به پزشکان آموزش ها لازم ارائه شده و فرد بیمار تنها با کد ملی می تواند به مراکز درمان مراجعه کرده و خدمت درمانی دریافت کند.

کمانگری ادامه داد: اگر پزشکانی که نتوانند در این طرح وارد شوند از تیرماه تنها می توانند در سربرگ خود نسخه نویسی انجام دهند.

وی تأکید کرد: بررسی ها نشان داده که 70 درصد پزشکان در مطب ها رایانه داشته و برای کسانی که به اینترنت و رایانه دسترسی ندارند، اپلیکیشن طراحی شده که قابلیت نصب بر روی گوشی تلفن همراه را هم دارد.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: مهم ترین هدف طرح، کاهش کاربرد نسخ کاغذی، کنترل همپوشانی ها و افزایش رضایتمندی موسسات است که از امسال اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: تا پایان سال باید 100 درصد پرونده استحقاق سنجی و 80 درصد نسخه نویسی الکترونیک باید در استان به اتمام برسد.

65 درصد گلستانی بیمه سلامت دارند کمانگری با بیان این که یک میلیون و 130 هزار گلستانی تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: این تعداد 65 درصد جمعیت استان را شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20درصدی تعرفه های درمانی 65 درصد گلستانی بیمه سلامت دارند

افزایش 20درصدی تعرفه های درمانی 65 درصد گلستانی بیمه سلامت دارند