مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-05-14دانش

جهادگری با زبان روزه در مناطق کمتر برخوردار اصفهان+عکس


مسؤول گروه جهادی حضرت زهرا(س) دانشگاه آزاد اصفهان از اعزام این گروه جهادی به مناطق کمتر برخوردار اصفهان شامل اساتید و دانشجویانی از رشته های مامایی، - امیرمحسن فیوج امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: گروه جهادی حضرت زهرا(س) دانشگاه آزاد اصفهان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در مناطق کمتر برخوردار اصفهان (زینبیه، حصه، جوی آباد و .

) فعالیت بهداشتی درمانی را آغاز کرد.

مسؤول گروه جهادی حضرت زهرا(س) دانشگاه آزاد اصفهان ادامه داد: یک هفته از آغاز فعالیت این گروه جهادی می گذرد و در این مدت 350 خانوار میانگین 4 نفره مورد حمایت قرار گرفتند.

وی در خصوص فرآیند ویزیت افراد توضیح داد: شناسایی و نوبت دهی از قبل انجام شده و زمانی که افراد مراجعه می کنند پیش از ورود تب سنجی و غربالگری می شوند و پس از استفاده از مواد ضدعفونی کننده، به پزشک ارجاع می شوند.

فیوج با بیان این که اساتید و دانشجویانی از رشته های مامایی، داروسازی، عمومی و پرستاری در این گروه حضور دارند خاطرنشان کرد: خدمات ویزیت پزشکی، زنان و مامایی، دارو، تب سنجی و آموزش پروتکل های بهداشتی به شهروندان ارائه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این برای چندمین بار است که گروه جهادی حضرت زهرا(س) دانشگاه آزاد اصفهان با حضور اساتید و دانشجویان در مناطق کمتر برخوردار اصفهان حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگری با زبان روزه در مناطق کمتر برخوردار اصفهان+عکس

جهادگری با زبان روزه در مناطق کمتر برخوردار اصفهان+عکس