مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-05-13دانش

امکان برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه دانشجویان دانشگاه شهید مدنی به صورت مجازی


محمد خودی زاده، مدیر مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به راه اندازی برگزاری جلسات مجازی پایان نامه های دانشجویی گفت: - مدیر مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: امکان برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه های دانشجویی وکلاس ها به صورت آنلاین فراهم شد.

محمد خودی زاده، مدیر مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به راه اندازی برگزاری جلسات مجازی پایان نامه های دانشجویی گفت: سامانه جدید آموزش مجازی دانشگاه از ابتدای اردیبهشت ماه با امکان برگزاری کلاس ها و جلسات به صورت آنلاین راه اندازی شده است.

در این سامانه علاوه بر امکان قرار دادن محتوای درسی به صورت آفلاین، امکان مبادله تصویر و صوت به صورت زنده نیز وجود دارد.

خودی زاده مطرح کرد: در فاز اول بهره برداری، تعدادی از دروس انتخاب و در این سامانه ارائه شده اند که در ادامه بقیه دروس نیز به تدریج از طریق این سامانه برگزار خواهند شد.

مدیر مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بیان کرد: این سامانه از طریق وب سرویس ها به سامانه سما وصل شده و اطلاعات دروس و نیز اساتید و دانشجویان از آن طریق تامین می شود؛ لذا با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه دانشجویان دانشگاه شهید مدنی به صورت مجازی

امکان برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه دانشجویان دانشگاه شهید مدنی به صورت مجازی