مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-05-13سياسي

حل مشکل مسکن پرسنل ناحا تا چهار سال آینده


فرمانده نیروی انتظامی بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان را یک اولویت جدی ناجا ییان و اظهار کرد: در این راستا گام های جدی برداشته شده است و روند اقدامات ادامه دارد و ان شاء الله بتوانیم تا چهار سال آینده مشکل مسکن کارکنان شاغل را حل کنیم.

- فرمانده نیروی انتظامی بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان را یک اولویت جدی ناجا ییان و اظهار کرد: در این راستا گام های جدی برداشته شده است و روند اقدامات ادامه دارد و ان شاء الله بتوانیم تا چهار سال آینده مشکل مسکن کارکنان شاغل را حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در نشست صمیمی با دانشجویان مقطع دکتری و دافوس دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین گفت: امید که در این شب های قدر بتوانیم آنچه را که بر خیر و صلاح ما است، از خداوند طلب کنیم و به برکت این ایام و لیالی قدر نیز خداوند متعال حاجات شرعی همه ما را روا کند و بهترین مقدرات را برایمان رقم بزند به ویژه اینکه به برکت این ایام معنوی هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا از جهان و کشور رخت بربندد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: متاسفانه به واسطه این بیماری، برخی از مردم عزیز ما مبتلا شده و جان خود را از دست دادند، از طرفی تعدادی از همکاران بنده نیز در پی ابتلا به این بیماری حین اجرای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل مسکن پرسنل ناحا تا چهار سال آینده

حل مشکل مسکن پرسنل ناحا تا چهار سال آینده