مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-13بين الملل

اخباری از توافق بر سر نامزدی زیباری در سمت وزارت خارجه عراق


یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف اقلیم کردستان فاش کرد همه احزاب سیاسی بر سر معرفی هوشیار زیباری، وزیر خارجه پیشین به عنوان نامزد وزارت خارجه در کابینه جدید عراق توافق کرده اند.

- اخباری از توافق بر سر نامزدی "زیباری" در سمت وزارت خارجه عراق یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف اقلیم کردستان فاش کرد همه احزاب سیاسی بر سر معرفی هوشیار زیباری، وزیر خارجه پیشین به عنوان نامزد وزارت خارجه در کابینه جدید عراق توافق کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع کرد به سایت المعلومه گفت: احزاب سیاسی در ائتلاف کردستان و سایر فراکسیون های سیاسی غیر کرد تصمیم دارند به جای فؤاد حسین که با مخالفت احزاب شیعه و سنی مواجه شد و او را یکی از وزرای کابینه عادل عبدالمهدی قلمداد کردند، هوشیار زیباری، وزیر خارجه پیشین را به عنوان کاندیدای پست وزارت خارجه پیشنهاد کنند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، در ادامه اظهار کرد: زیباری، از رهبران حزب دموکرات کردستان به دو دلیل برای پست وزارت خارجه معرفی شد، اول اینکه همه احزاب سیاسی برای او احترام قائل هستند و دوم تجربه ای که او از فعالیت در دستگاه دیپلماسی داشته و نیز محبوبیت بین المللی که از آن برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخباری از توافق بر سر نامزدی زیباری در سمت وزارت خارجه عراق

اخباری از توافق بر سر نامزدی زیباری در سمت وزارت خارجه عراق