مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-13حوادث

کشف بیش از 12 تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین


سرهنگ مجید یگانه پور روز چهارشنبه اظهار داشت: این محموله زمانی کشف شد که ماموران پاسگاه عباس آباد هنگام گشتزنی در محور اسفراین - سبزوار، با یک دستگاه کامیون حامل مواجه شدند که به علت سنگینی بار دچار ترکیدگی لاستیک و واژگون شده بود.

وی با اشاره به اینکه دراین خصوص 2 نفر متهم که فعالیت چشم گیری در خرید و فروش سنگ قاچاق نیز داشتند، دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: خودرو مورد نظر نیز توقیف و سنگ معدن کشف شده برابر هماهنگی به عمل آمده به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تحویل شد.

ذخایر سرب و روی معدن ثبت نشده آلبلاغ اسفراین، در بیش از یکسال اخیر هدف دست اندازی و برداشت غیرمجاز سودجویان و برخی افراد محلی قرار گرفته که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در برداشت و ریزش چندین باره کوه، تاکنون به مرگ 6 نفر و مصدومیت شماری دیگر انجامیده است.

برداشت کنندگان که روزی خود را در این معدن ممنوعه جست و جو می کنند، علیرغم همه موانعی که ایجاد شده، همچنان دست از اقدامات غیرمجاز خود برنداشته و این در حالی است که هنوز کشمکش بین دستگاه های متولی این بخش در استان و برخی از سازمان های کشوری نظیر ایمیدرو، برای سامان بخشی به وضعیت این معدن، به نتیجه نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 12 تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

کشف بیش از 12 تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین