مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:152020-05-13اقتصادي

تلاش برای اتمام نوسازی خانه های تخریبی سیل گلستان تا پایان خرداد


استاندار گلستان با اشاره به روند بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل، اظهار کرد: تلاش داریم تا پایان خردادماه عملیات اجرایی همه 7500 واحد احداثی در مناطق سیل زده را به اتمام رسانیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به روند بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل، اظهار کرد: تلاش داریم تا پایان خردادماه عملیات اجرایی همه 7500 واحد احداثی در مناطق سیل زده را به اتمام رسانیم.

هادی حق شناس در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سیل استان اظهار کرد: عملیات نوسازی واحدهای تعمیری در سال گذشته خاتمه یافت و تاکنون عملیات ساخت بیش از 90 درصد واحدهای مسکونی سیل زدگان نیز پایان یافته است.

وی بابیان اینکه تمامی مدارس تعمیری در سال گذشته نوسازی شده اند، افزود: از 24 مدرسه احداثی، 20 مدرسه تا پایان مردادماه و قبلاً شروع سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید و عملیات ساخت 4 مدرسه نیز تا پایان سال به اتمام می رسد و در مجموع برای احداث این 24 مدرسه از منابع مختلف قریب به 100 میلیارد تومان هزینه می شود.

استاندار گلستان یادآور شد: تاکنون 109 میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی پرداخت شده که در این میان برخی صد درصد خسارت خود را دریافت کرده اند و برای پرداخت خسارت باقی کشاورزان منتظر ابلاغ اعتبار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اتمام نوسازی خانه های تخریبی سیل گلستان تا پایان خرداد

تلاش برای اتمام نوسازی خانه های تخریبی سیل گلستان تا پایان خرداد