مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-05-12اجتماعي

عملیات احداث 20 مدرسه سیل زده گلستان تا مرداد به اتمام خواهدرسید


از 24 مدرسه احداثی، 20 مدرسه تا پایان مرداد ماه و قبل از شروع سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید و عملیات ساخت چهار مدرسه هم تا پایان سال به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس عصر سه شنبه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سیل گلستان اظهارکرد: تلاش می کنیم تا پایان خردادماه عملیات اجرایی همه هفت هزار و 500 واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل زده را به اتمام رسانیم.

وی افزود: از 24 مدرسه احداثی در این مناطق، 20 مدرسه تا پایان مرداد ماه و قبل از شروع سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید و عملیات ساخت چهار مدرسه دیگر هم تا پایان سال به اتمام می رسد.

طبق گفته حق شناس در مجموع برای احداث این 24 مدرسه از منابع مختلف حدود 100 میلیارد تومان هزینه می شود.

وی بیان کرد: تاکنون 109 میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی پرداخت شده که در این میان برخی 100 درصد خسارت خود را دریافت کرده اند و برای پرداخت خسارت باقی کشاورزان منتظر ابلاغ اعتبار هستیم.

استاندار گلستان گفت: تلاش دستگاه های اجرایی و همراهی بانک ها در زمینه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سیل قابل تقدیر است و امیدواریم با بهره برداری از سدهای استان، زهکشی اراضی و لایروبی رودخانه ها از حوادث احتمالی آتی جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 20 مدرسه سیل زده گلستان تا مرداد به اتمام خواهدرسید

عملیات احداث 20 مدرسه سیل زده گلستان تا مرداد به اتمام خواهدرسید