مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-12اقتصادي

راه اندازی مراکز مثبت زندگی در البرز


با راه اندازی هر مرکز مثبت زندگی، حداقل پنج فرصت شغلی جدید در جامعه ایجاد می شود و جوانان تحصیلکرده در رشته های مددکاری اجتماعی و رشته های مرتبط درج شده در دستورالعمل که جویای کار هستند می توانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: با راه اندازی هر مرکز مثبت زندگی، حداقل پنج فرصت شغلی جدید در جامعه ایجاد می شود و جوانان تحصیلکرده در رشته های مددکاری اجتماعی و رشته های مرتبط درج شده در دستورالعمل که جویای کار هستند می توانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

اسدلله حیدری با اشاره به اهداف راه اندازی مراکز مثبت زندگی در البرز گفت: به استناد بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) در دستور کار بهزیستی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مراکز مثبت زندگی با هدف تسهیل و تسریع در خدمات بهزیستی و همچنین توزیع کامل و صحیح خدمات سازمان به آحاد جامعه راه اندازی می شود.

وی افزود: این مراکز که بر پایه IT و دولت الکترونیک هستند قرار است 22 خدمت از سطح اولیه خدمات سازمان بهزیستی در حیطه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری را روی بستر الکترونیک در سطح جامعه ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز مثبت زندگی در البرز

راه اندازی مراکز مثبت زندگی در البرز