مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-12سياسي

آرین منش: باید در تعاملات مان با دنیا تجدیدنظر کنیم


ما باید در سیاست های کشور به ویژه سیاست خارجی، نحوه ارتباطات و تعاملات با دنیا تجدیدنظرهایی داشته باشیم چرا که نمی توانیم یک کشور منزوی باشیم که ارتباطی با دنیا ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصول گرا گفت: ما باید در سیاست های کشور به ویژه سیاست خارجی، نحوه ارتباطات و تعاملات با دنیا تجدیدنظرهایی داشته باشیم چرا که نمی توانیم یک کشور منزوی باشیم که ارتباطی با دنیا ندارد.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا در خصوص عملکرد دولت دوم روحانی در آستانه سومین سالگرد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری(29 اردیبهشت ماه) اظهار کرد: ارزیابی عملکرد هر دولتی را باید متناسب با شرایط زمانی و مکانی، ابزارها و امکانات، شرایط داخلی و بین المللی سنجید و در مجموع شاخص های مختلفی را مدنظر قرار داد تا از دایره انصاف خارج نشد.

وی ادامه داد: یکی از معیارهای مناسب برای ارزیابی میزان موفقیت دولت ها به نظر من برنامه ای است که هر دولتی در آغاز کار خود ارائه می کند، مثلا برنامه ای که دولت ها برای گرفتن رای اعتماد در مجلس مطرح می کنند، می تواند یک شاخص برای ارزیابی باشد.

این فعال اصول گرا تصریح کرد: در دولت اول آقای روحانی اقداماتی مانند کنترل و کاهش نرخ تورم از حدود 40 درصد به حدود 10 درصد یا میزان توجهی که به عرصه بهداشت و درمان و تسهیلات رایگانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین منش: باید در تعاملات مان با دنیا تجدیدنظر کنیم

آرین منش: باید در تعاملات مان با دنیا تجدیدنظر کنیم