مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 18:252020-05-11اقتصادي

سامانه اتوماسیون عملیاتی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه اندازی سامانه اتوماسیون عملیاتی اورژانس 115 استان (آسایار) و خودرو فرماندهی اورژانس با حضور معاون سیاسی، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه اندازی سامانه اتوماسیون عملیاتی اورژانس 115 استان (آسایار) و خودرو فرماندهی اورژانس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خبر داد.

“پرویز یزدانپناه” افزود: سیستم ارتباطات اورژانس در گذشته به صورت سنتی و کاغذی بود به گونه ای که طبق برآورد صورت گرفته سالانه 500 میلیون تومان برای برگه ماموریت ها و بایگانی آنها هزینه می شد.

وی تصریح کرد: این سیستم در راستای اجرای برنامه دولت الکترونیک بوده و سبب کاهش زمان فراخوان آمبولانس و افزایش سرعت انجام ماموریت های پیش بیمارستانی می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در پایگاه ها و آمبولانس های سراسر استان گوشی های هوشمندی قرار دارد که از این طریق با سیستم و پایگاه های اصلی ارتباط برقرار می کنند.

یزدانپناه اظهار کرد: با اجرای این سامانه فراخوان آمبولانس و زمان رسیدن بر بالین بیمار به حداقل خود رسیده و حدود 30 ثانیه الی یک دقیقه کاهش می یابد که ارزش بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه اتوماسیون عملیاتی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

سامانه اتوماسیون عملیاتی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد