مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:302020-05-11اقتصادي

در نشست بررسی طرح های آبرسانی در شهر بوشهر چه گذشت؟


مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با نوسازی شبکه آبرسانی و افزایش ظرفیت تولید از آب شیرین کن، جیره بندی و نوبت بندی آب در محلات دواس، بهمنی، - خواجه ها، مخ بلند و محله میرعلمدار شهر بوشهر برداشته شد.

عبدالحمید حمزه پور عصر امروز در نشست بررسی مشکلات آبرسانی و نوسازی شبکه بوشهر با بیان اینکه طرح های مهم آبرسانی در شهر بوشهر اجراء شده است از افزایش ظرفیت تولید آب از آب شیرین کن 10 هزار متر مکعبی بوشهر خبر داد.

وی اظهار کرد: ظرفیت تولید آب از تاسیسات آب شیرین کن 10 هزار مترمکعبی بوشهر به 22 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز افزایش یافته است که نقش مهمی در جبران کمبود آب این شهر دارد.

این مسئول با اشاره به نوسازی شبکه آبرسانی شهر بوشهر با همکاری شرکت های آب و فاضلاب دیگر استان ها افزود: در این راستا بیش از 17 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی شهر بوشهر نوسازی شده و توسعه یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر خاطر نشان کرد: با روندی که در پیش است فاز نخست این پروژه که نقش مهمی در تامین آب شهر بوشهر دارد امسال وارد مدار تولید می شود.

تخصیص 250 میلیارد به اجرای خط انتقال آب بوشهر حمزه پور با بیان اینکه برای انتقال آب این پروژه خط انتقال آن به طول 7 کیلومتر اجرا شده است، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست بررسی طرح های آبرسانی در شهر بوشهر چه گذشت؟

در نشست بررسی طرح های آبرسانی در شهر بوشهر چه گذشت؟