مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-05-11حوادث

کشف 7 میلیاردی محموله کالای قاچاق در محور گناوه به گچساران


جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: 7 میلیارد و 247 میلیون ریال کالای قاچاق از 7 دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگکیقباد مصطفایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضایی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی چند عملیات به 7 دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی کالای فاقد اسناد گمرکی، کشف و ضبط کردند.

مصطفایی گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده 7 میلیارد و 247 میلیون ریال، برآورد شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا 7 متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 میلیاردی محموله کالای قاچاق در محور گناوه به گچساران

کشف 7 میلیاردی محموله کالای قاچاق در محور گناوه به گچساران