مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 11:402020-05-11سياسي

نمایندگان رد صلاحیت شده دنبال انتقام گیری از شورای نگهبان هستند


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طی روزهای اخیر مصوباتی در مجلس به تصویب رسیده که اغلب نمایندگان ردصلاحیت شده دنبال آن بودند و نشان می دهد دنبال انتقام گیری از شورای نگهبان هستند.

- علی اکبر کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعیین ساز و کار عزل و استیضاح اعضای شورای نگهبان، اظهار داشت: مصوبه امروز مجلس و مصوباتی که طی روزهای اخیر درباره اصلاح قانون انتخابات در مجلس به تصویب رسیده است اغلب از سوی افرادی که رد صلاحیت شده اند و یا اینکه در انتخابات مورد اقبال مردم قرار نگرفته اند، مطرح شده است.

وی ادامه داد: این افراد با طرح چنین موضوعاتی به دنبال انتقام گیری از شورای نگهبان هستند و رفتار برخی از نمایندگان در صحن مجلس و اظهارات آنها کاملاً مبین این فضای انتقام جویانه است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که شورای نگهبان کاملاً به وظایف قانونی خود عمل می کند و طرح چنین موضوعاتی در شرایط فعلی و آن هم در روزهای پایانی مجلس دهم درست نیست.

کریمی بیان کرد: مجلس در این روزها باید تمام وقت خود را برای گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به وضع معیشت آنان بگذارد اما متأسفانه برخی از نمایندگان وقت مجلس را صرف مسائل سیاسی می کنند و خودشان هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان رد صلاحیت شده دنبال انتقام گیری از شورای نگهبان هستند

نمایندگان رد صلاحیت شده دنبال انتقام گیری از شورای نگهبان هستند