مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-11حوادث

ثبت رکورد بازسازی دکل 63 کیلوولت در یزد


عملیات بازسازی خط 63 کیلوولت ارتباطی بین پست های شهید سامعی به پست غرب شرکت برق منطقه ای یزد که در اثر سقوط دکل آسیب دیده بود، با ثبت یک رکورد در یزد پایان یافت.

- ایسنا/یزد عملیات بازسازی خط 63 کیلوولت ارتباطی بین پست های شهید سامعی به پست غرب شرکت برق منطقه ای یزد که در اثر سقوط دکل آسیب دیده بود، با ثبت یک رکورد در یزد پایان یافت.

حمید اسدی پور رییس گروه نظارت بر تعمیرات خط شرکت برق منطقه ای یزد در این باره تصریح کرد: به دنبال وزش طوفان شدید با سرعت 97 کیلومتر بر ساعت در عصر هفتم اردیبهشت 99، دکل برق شماره 15 خط 63 کیلوولت پست شهید سامعی به غرب که دارای بیش از 35 سال سابقه احداث بود، سقوط کرد که با حضور و سرعت عمل مناسب گروه های تعمیراتی، در مدت 9 روز بازسازی و برق دار شد که در مواجهه با این بحران، این بازسازی در کمترین زمان ممکن انجام و رکورد خوبی رقم خورد.

وی وقوع این حادثه را به دلیل آرایش مناسب و عملکرد دقیق تنظیمات حفاظتی شبکه های برق، بدون اعمال خاموشی به مشترکین اعلام کرد و در توضیح فعالیت های انجام شده در راستای این اقدام اصلاحی، افزود: پس از انجام اقدامات لازم برای مدیریت بحران و ایمن سازی محیط حادثه و برج های قبل و بعد از برج آسیب دیده، نقشه برداری از مسیر خط، طراحی فونداسیون، خرید استاب، احداث فونداسیون جدید و نصب برج ید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد بازسازی دکل 63 کیلوولت در یزد

ثبت رکورد بازسازی دکل 63 کیلوولت در یزد