مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-11اقتصادي

دولت اراده ای برای برخورد با مافیای خودرو ندارد/ معاون پارلمانی رییس جمهور تغییر کند


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت اراده ای برای برخورد با مافیای خودرو ندارد و برخی از دولتمردان بر خودرو سازی، سایه انداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور خود، گفت: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا کشور و جهان را در بر گرفته است و اقتصاد را تحت الشعاع قرار داده است، فشار مضاعفی بر کارگران فصلی، صاحبان مشاغل خُرد، واحدهای تولیدی و قشر آسیب پذیر جامعه وارد کرده است که نیازمند اقدامات اساسی از سوی مسئولان بود اما متأسفانه اقدامات درخوری انجام نشد.

وی افزود: در وهله اول باید از مجلس شورای اسلامی گله کرد که طرح هایی که دردی از مردم درمان کند و آلام گرفتاری های آنان باشد، مطرح نکرد و مردم قربانی سیاسی کاری عده ای از مجلسیان شدند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دوران ناکارآمدی دولت پیر و فرتوت بر همگان روشن شد، اظهار داشت: دولت همه هزینه ها را به گردن مردم انداخت و حمایت هایی که از آنان سخن گفته شد، در عمل جدی اجرا نشد.

حسینی کیا خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و سوال ما از رییس جمهور این است که آیا از وضعیت کارگران فصلی و مشاغل خُرد و واحدهای تولیدی خبر دارد که به زمین سیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اراده ای برای برخورد با مافیای خودرو ندارد/ معاون پارلمانی رییس جمهور تغییر کند

دولت اراده ای برای برخورد با مافیای خودرو ندارد/ معاون پارلمانی رییس جمهور تغییر کند