مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-11بين الملل

چامسکی: ترامپ مقصر مرگ آمریکایی هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه بریتانیایی گاردین در نوشتاری با مضمون نوام چامسکی می گوید ترامپ مقصر مرگ آمریکایی ها است افزود: - نوام چامسکی منتقد سرسخت سیاست های دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده را به دلیل سیاست هایش در دوران همه گیری کرونا، مقصر مرگ هزاران آمریکایی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه بریتانیایی گاردین در نوشتاری با مضمون نوام چامسکی می گوید ترامپ مقصر مرگ آمریکایی ها است افزود: پروفسور نوام چامسکی زبان شناس، فیلسوف و نظریه پرداز آمریکایی معتقد است دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا هرچند تظاهر به نجات کشورش می کند، اما مسبب مرگ و میر مردم آمریکا است.

چامسکی اظهار داشت: دونالد ترامپ از همه گیری ویروس کرونا برای تقویت چشم انداز انتخاباتی خود و پرکردن جیب مشاغل بزرگ استفاده کرده و به این ترتیب مقصر مرگ هزاران آمریکایی است.

وی در مصاحبه ای با گاردین، افزود: رییس جمهوری آمریکا در حالی که وانمود می کرد ناجی این کشور در بدترین و وخیم ترین بحران سلامت طی یک قرن اخیر است، ضربات سهمگینی به اقشار آمریکایی ها زده است.

چامسکی ادامه داد: ترامپ که در پی انتخاب مجدد است، اواخر امسال بودجه دولتی را در بخش مراقبت های بهداشتی و تحقیقات در زمینه بیماری های عفونی به نفع شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چامسکی: ترامپ مقصر مرگ آمریکایی هاست

چامسکی: ترامپ مقصر مرگ آمریکایی هاست