مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-11بين الملل

درخواست ایزدی ها از الکاظمی برای مشارکت دادن آنها در دولت


امیر ایزدی ها در عراق و جهان پیام تبریکی را به مصطفی الکاظمی، نخست وزیر جدید این کشور ارسال کرد و از وی خواست شخصیتی ایزدی را در دولتش انتخاب کند.

- امیر ایزدی ها در عراق و جهان پیام تبریکی را به مصطفی الکاظمی، نخست وزیر جدید این کشور ارسال کرد و از وی خواست شخصیتی ایزدی را در دولتش انتخاب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، حازم تحسین سعید، امیر ایزدی ها در عراق و جهان در پیام تبریک خود ابراز امیدواری کرد که دولت جدید شخصیتی ایزدی را در یکی از پست های وزارتی باقیمانده در اختیار داشته باشد تا روحیه شهروندی تقویت شده و ارزش های تنوع پذیری از طریق مشارکت دادن اقلیت های نژادی و دینی در مراکز تصمیم سازی تحکیم شود.

وی در ادامه افزود: ما به شما تاکید می کنیم که مردمان شما از طایفه ایزدی همچنان از پیامدهای کشتار دسته جمعی که در سال 2014 توسط اعضای گروه تروریستی داعش در آماج آن قرار گرفتند، رنج می برند.

امیر ایزدی ها در عراق و جهان همچنین تصریح کرد: امیدوارم که دولت جدید پرونده کشتار دسته جمعی، سرنوشت زنان و مردان ربوده شده و زنان و مردان نجات یافته را مد نظر قرار دهد و به راهکارهای فوری برای بازسازی شهر سنجار و نیز درخصوص آوارگانی دست یابد که از سال 2014 در اردوگاه ها زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایزدی ها از الکاظمی برای مشارکت دادن آنها در دولت

درخواست ایزدی ها از الکاظمی برای مشارکت دادن آنها در دولت