مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-11اقتصادي

ایجاد ظرفیت های جدید با بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اردبیل


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با تهیه شرح خدمات کاربردی و کارشناسی، تمام تلاش خود را برای بازنگری بهینه طرح جامع گردشگری استان به کار خواهد بست.

- در جلسه هماهنگی اجرای بازنگری طرح جامع گردشگری استان عنوان شد ایجاد ظرفیت های جدید با بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اردبیل ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با تهیه شرح خدمات کاربردی و کارشناسی، تمام تلاش خود را برای بازنگری بهینه طرح جامع گردشگری استان به کار خواهد بست.

مهران اوچی اردبیلی 22 اردیبهشت در جلسه هماهنگی اجرای بازنگری طرح جامع گردشگری استان که با حضور معاون گردشگری و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: اجرای موفق این طرح علاوه بر به روزسانی پتانسیل های حوزه گردشگری، فرصت و ظرفیت های جدیدی را برای توسعه در استان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با شناسایی و معرفی خدمات قابل ارائه در بخش گردشگری استان در قالب این طرح به توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی در استان کمک خواهد کرد، ادامه داد: با تهیه برنامه های عملیاتی می توان به شکل مطلوب از پتانسیل های گردشگری استان در جهت شکوفایی این حوزه استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ظرفیت های جدید با بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اردبیل

ایجاد ظرفیت های جدید با بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اردبیل