مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:162020-05-11فرهنگي

بسته های معیشتی بسیج هنرمندان برای نیازمندان آماده شد


همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) ،کریم اهل بیت و روز اکرام هنرمندان، بسیج هنرمندان تهران بزرگ در تالار وحدت بسته های حمایتی معیشتی ارزاق را تجمیع و برای توزیع بین نیازمندان آماده کردند.

- شهرام صمدی نیا رییس بسیج هنرمندان تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: بسته های معیشتی ارزاق برای نیازمندان و کمک های مومنانه طی مراسمی با حضور هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون با همت مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز مقاومت بسیج میراث فرهنگی و گردشگری، مشارکت بسیج هنرمندان کشوری و هنرمندان و نیکوکاران سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ جمع آوری شد و به زودی قرار است در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به دستگیری از نیازمندان، بسیج هنرمندان تهران با حمایت های نقدی و غیر نقدی همیشه کمک و حمایت از نیازمندان و محرومین را در اولویت های خود قرار داده است .

  صمدی نیا اظهار داشت: در مراسم هایی همچون میلاد مبارک امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان و اینگونه مناسبت ها بهترین فرصت برای اعطا و توزیع این حمایت ها به فقیران و نیازمندان است که هنرمندان بسیجی همیشه در چنین امور خیری پیش قراول و در صحنه حاضر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های معیشتی بسیج هنرمندان برای نیازمندان آماده شد

بسته های معیشتی بسیج هنرمندان برای نیازمندان آماده شد