مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-05-11پزشكي

FDA مجوز آزمایش چند دقیقه ای کرونا صادر کرد


متخصصان علوم پزشکی در ایالات متحده با به کار گرفتن روش جدیدی می توانند ظرف مدت بسیار کوتاهی وجود ویروس کرونا را در بدن شناسایی کنند و این روش جدید که مجوز آن صادر شده از طریق آنتی ژن ها انجام می شود اما دارای یک نقطه ضعف بزرگ است.

- متخصصان علوم پزشکی در ایالات متحده با به کار گرفتن روش جدیدی می توانند ظرف مدت بسیار کوتاهی وجود ویروس کرونا را در بدن شناسایی کنند و این روش جدید که مجوز آن صادر شده از طریق آنتی ژن ها انجام می شود اما دارای یک نقطه ضعف بزرگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) برای انجام آزمایش ویروس کرونا از طریق آنتی ژن ها (پادگن ها) مجوز اضطراری صادر کرده است.

این آزمایش که برای نخستین بار از طریق تکنیک ویرایش ژن موسوم به کریسپر انجام می گیرد می تواند برای تشخیص سریع ویروس کرونا در بدنِ افراد به کار گرفته شود.

سازمان غذا و داروی آمریکا در توضیحی درباره صدور این مجوز روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: این یک آزمایش جدید است که با آن می توان در عرض چند دقیقه نتیجه را کسب کرد.

آزمایش آنتی ژن جدید از طریق یافتن تکه های پروتیین ویروس در مخاط بینی صورت می گیرد.

تاکنون آزمایش های موسوم به کریسپر(PCR) برای تشخیص سارس کووید 2 با تکه برداری از مخاط گلو و آزمایش سلول های مدافع بدن (آنتی بادی های تولید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

FDA مجوز آزمایش چند دقیقه ای کرونا صادر کرد

FDA مجوز آزمایش چند دقیقه ای کرونا صادر کرد