مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-05-11سياسي

سهم خالص مسکونی پادگان قدیمی ارتش در اردبیل 38درصد است


اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جلسه بررسی موضوع انتقال پادگان ارتش با حضور جامعه اسلامی بازار اردبیل اظهار داشت: انتقال این پادگان قدیمی به بیرون شهر ضروری است و وجود ارتش جهت ایجاد امنیت و کمک در بحران های احتمالی با استقرار در مکان مناسب تر برای استان اردبیل نیاز اساسی است.

وی با بیان اینکه در نقشه قبلی مورد توافق 13درصد فضای سبز در نظر گرفته شده بود افزود: به اتفاق رییس شورای شهر و شهردار اردبیل این نقشه رد و با پیگیری های فراوان یک نقشه جدید تهیه شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در بحث پادگان یک سری الزامات وجود دارد که بنا به منویات مقام معظم رهبری پادگان ها باید از داخل شهر به بیرون انتقال داده شود وحق و حقوق ارتش نیز از محل پادگان محفوظ بماند.

وی با اشاره به اینکه ارتش برای ساخت پادگان جدید ارتش در بیرون شهر باید از منابع این مکان استفاده کند افزود: برای راه اندازی مجدد پادگان پول کلانی لازم است که از محل تراکم این محل تامین می شود.

بهنامجو بیان کرد: برای تامین زمین مورد نیاز پادگان ارتش جلسات متعددی برگزار شده که خوشبختانه اعتبار لازم از محل سفر رییس جمهوری به استان اردبیل برای تملک زمین درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر این که استان اردبیل یک استان مرزی است افزود: وجود پادگان ارتش با تمام قوا به منظور حفظ حریم و امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خالص مسکونی پادگان قدیمی ارتش در اردبیل 38درصد است

سهم خالص مسکونی پادگان قدیمی ارتش در اردبیل 38درصد است