مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-05-10اجتماعي

مشکل اساسی شاد، اینترنت است


کوچ ناگهانی آموزش و پرورش به فضای مجازی، چند ماهی است که با حاشیه های فراوان روبروست؛ از هزینه های سرسام آور خرید تلفن های همراه هوشمند برای حضور در کلاس های آنلاین گرفته تا کُندی سرعت و هزینه بالای اینترنت و بی علاقگی دانش آموزان به نشستن سر کلاس های مجازی.

- ایسنا/اصفهان کوچ ناگهانی آموزش و پرورش به فضای مجازی، چند ماهی است که با حاشیه های فراوان روبروست؛ از هزینه های سرسام آور خرید تلفن های همراه هوشمند برای حضور در کلاس های آنلاین گرفته تا کُندی سرعت و هزینه بالای اینترنت و بی علاقگی دانش آموزان به نشستن سر کلاس های مجازی.

مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان، این کوچ مجازی را یک رخداد مهم آموزشی می دانند و بر این باورند که چنین اتفاقی آموزش و پرورش را چندین سال به جلو پرتاب کرده که به مرور باید مشکلات آن را حل کرد.

خانم ایروانی که مادر یک دختر کلاس ششمی است درباره مشکلات استفاده از اپلیکیشن شاد، می گوید: من خانه دارم و تلفن همراه ندارم، از وقتی مدارس تعطیل شده مجبور شدیم از گوشی همسرم برای آموزش آنلاین استفاده کنیم و برای او یک گوشی تلفن معمولی خریداری کنیم، هزینه های اینترنت هم که سرسام آور است و مرتب باید چند گیگ اینترنت شارژ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اساسی شاد، اینترنت است

مشکل اساسی شاد، اینترنت است