مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 17:252020-05-10سياسي

مردم دزفول از دید و بازدیدهای فامیلی پرهیز کنند


امیدبن عباس در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روند شیوع کرونا در 10 روز اخیر در استان خوزستان به شکل نگران کننده ای افزایش یافته بود و تمهیدات اتخاذ شده برای کنترل این وضعیت بحرانی کفایت نمی کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای تأمین خوزستان در شامگاه گذشته با حضور فرمانداران شهرستان های درگیر، افزود: در این جلسه تمامی جوانب بررسی شد و پس از پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی تصمیمات ویژه ای برای 9 شهرستان استان از جمله دزفول اتخاذ شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: بر این اساس، کلیه ادارات، بانک ها و اصناف از روز دوشنبه تا جمعه تعطیل هستند و اجازه فعالیت ندارند.

بن عباس، سوپرمارکت ها، خواروبارفروشی ها، نانوایی ها، مراکز عرضه مرغ و ماهی، قصابی ها، داروخانه ها و مراکز بهداشتی و درمانی را تنها صنوف مجاز به فعالیت در دزفول برشمرد و گفت: این صنوف در راستای رفع نیازهای معیشتی و روزانه مردم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت داشته باشند.

وی از آمادگی گروه های نظارت ویژه با همکاری معاونت بهداشت علوم پزشکی، فرمانداری، پلیس اماکن، مرکز بهداشت، بازرسان اتحادیه ها، بسیج، تعزیرات، صمت و اتاق اصناف خبر داد و عنوان کرد: این اکیپ های نظارتی از فردا صبح به صورت ویژه و جدی بر اجرای مصوبات نظارت خواهند کرد لذا صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دزفول از دید و بازدیدهای فامیلی پرهیز کنند

مردم دزفول از دید و بازدیدهای فامیلی پرهیز کنند