مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 14:002020-05-10اقتصادي

کمک بیش از 80 میلیارد تومانی خیرین به هلال احمر


رییس سازمان داوطلبان هلال احمر از کمک بیش از 80 میلیارد تومانی نقدی و غیر نقدی خیرین به هلال احمر در مبارزه با کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد نصیری،رییس سازمان داوطلبان هلال احمر درباره اقدامات سازمان داوطلبان در زمینه پیشگیری از کرونا در سراسر کشور از ابتدای شیوع این بیماری تا 13 اردیبهشت 99، گفت: در این طرح یک هزار خانه داوطلب هلال احمر با مشارکت 72 هزار و 694 داوطلب به میزان 924 هزار و 748 نفر ساعت مشارکت داشتند.

وی به تجمیع 300 میلیارد ریال کمک های نقدی مردمی در حساب های هلال احمر اشاره و تاکید کرد: کمک های غیرنقدی مردمی به ارزش 513 میلیارد ریال ساماندهی و هدایت شده است.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه و توزیع 171 هزار بسته بهداشتی اهدایی مردمی میان اقشار آسیب پذیر، افزود: 100 هزار بسته، سبد حمایتی و معیشتی اهدایی مردم میان خانوارهای متاثر از کرونا تهیه و توزیع و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز 500 هزار بسته بهداشتی از محل مشارکت های نقدی مردمی تهیه و میان بیماران خاص توزیع شد.

فعالیت 884 کارگاه تولید ماسک نصیری درباره فعالیت کارگاه های تولید ماسک در سراسر کشور، گفت: 884 کارگاه تولید ماسک و لباس سرهمی بیمارستان توسط داوطلبان خانه های هلال برپا و موفق به تولید یک میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 80 میلیارد تومانی خیرین به هلال احمر

کمک بیش از 80 میلیارد تومانی خیرین به هلال احمر