مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-10سياسي

بررسی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی شیوع کرونا بر جامعه


جلسه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با محور بررسی تاثیرات اجتماعی فرهنگی شیوع ویروس کرونا و تاکید بر اجرای سیاست های جمعیتی، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ابتدای جلسه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده، زهرا آیت اللهی رییس شورا، به ارائه گزارشی از برگزاری دومین جلسه ستاد ملی زن و خانواده در دولت تدبیر و امید پرداخت.

در ادامه جلسه شاخص های خانواده مورد نقد و بررسی اعضاء جلسه قرار گرفت و بر پیگیری اصلاح این شاخص ها تأکید کردند.

در ادامه جلسه با توجه به تهیه سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام و درخواست از شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده برای اظهار نظر، اعضا مقرر کردند که جدولی مقایسه ای از مواد مربوط به زنان و خانواده در سیاست های کلی برنامه های اول تا ششم توسعه تهیه شده و در جلسه آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

همچنین آیت اللهی با توجه به فرا رسیدن 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت، به ارائه گزارشی از مباحث پیرامون موضوع جمعیت پرداخت و اعضاء جلسه نیز بر ضرورت اقدامات لازم دستگاه ها در راستای بالا بردن نرخ جمعیت تأکید کردند.

در پایان جلسه با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور، تأثیرات فرهنگی اجتماعی کرونا در محورهای ذیل به صورت آثار مثبت و نقاط ضعف مورد بررسی اعضای جلسه قرار گرفت: آثار مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی شیوع کرونا بر جامعه

بررسی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی شیوع کرونا بر جامعه