مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-10اقتصادي

مرز مشترک ایران و ترکمنستان تا 20 روز آینده بازگشایی می شود


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: تمامی مرزهای کشور بازگشایی شده، بجز مرز ترکمنستان به علت شیوع ویروس کرونا، که این مرز نیز تا 10 تا 20 روز آینده بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی اظهار داشت: توجه نکردن به استانداردها از سوی برخی صادرکنندگان به حیثیت کالا و جایگاه ما در این بازارها ضربه وارد می کند و اگر ما احتیاط و محاسبه لازم را با توجه به وجود رقبا در بازارها نداشته باشیم، دچار مشکل می شویم و بازارهای هدف را از دست خواهیم داد.

وی ادامه داد: موضوع صادرات یکی از محوری ترین اولویت های وزارت امور خارجه و نمایندگی های ما در خارج از کشور است.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در ادامه صادرات را یکی از بهترین اقدام ها در زمینه تولید دانست و به نامگذاری شعار سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سایه صادرات و پیدا کردن بازارهای جدید قطعاً جهش تولید و توسعه صادرات عملی خواهد شد.

انصاری به برگزاری جلسه هماهنگی اقتصادی روابط خارجی که برای دومین بار به موضوع صادرات غیر نفتی پرداخت، اشاره کرد و افزود: در نشست امروز به موضوع صادرات و بررسی مشکلات گمرک و ترانزیت توجه ویژه ای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مشترک ایران و ترکمنستان تا 20 روز آینده بازگشایی می شود

مرز مشترک ایران و ترکمنستان تا 20 روز آینده بازگشایی می شود