مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:262020-05-10اجتماعي

وزش باد شدید در همدان/ سرعت 68 کیلومتر در ساعت


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه باد با سرعت 68 کیلومتر در ساعت همدان را دربرگرفته است گفت: آسمان اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، - محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در پی فعالیت سامانه محلی و تغییرات آب و هوایی، باد با سرعت 68 کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید اظهار کرد: آسمان اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش شدید باد و غبار محلی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد موجب ایجاد غبار می شود افزود: امروز و فردا آسمان اکثر نقاط استان صاف است و سامانه بارشی از استان خارج می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سرعت باد در نقاط مختلف متفاوت است تصریح کرد:  جهت این باد از سمت جنوب به شمال است و به دنبال آن دمای کمینه هوای استان بین 6 تا 11 درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از فردا با کاهش سرعت وزش باد دمای کمینه اکثر نقاط استان نیز کاهش می یابد ادامه داد: شدت سرعت وزش باد در بعداز ظهر امروز به حداکثر مقدار خود می رسد و در پی آن، احتمال شکسته شدن درختان و آسیب به تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در همدان/ سرعت 68 کیلومتر در ساعت

وزش باد شدید در همدان/ سرعت 68 کیلومتر در ساعت