مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-10اجتماعي

هشدار؛ به سد طالقان نزدیک نشوید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: با توجه به بارش های اخیر احتمال سرریز سد طالقان وجود دارد بنابراین مردم از نزدیک شدن به سد طالقان، رودخانه طالقان، - رودخانه زیاران و شاهرود خودداری کنند.

یدالله ملکی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: در پی بارش های بهاری اخیر سد طالقان در آستانه سریز قرارگرفته است و بررسی های انجام شده نشان می دهد که طی روزهای آینده این سد با سریز روبه رو خواهد شد.

وی افزود: با توجه به خطر سرریز سد از ساکنین پایین دست سد طالقان می خواهیم که کلیه تأسیسات و احشام خود را از بستر و حریم رودخانه خارج کنند، همچنین از هرگونه تردد، استقرار و نزدیک شدن به رودخانه طالقان رود و شاهرود به طور جدی خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین اظهار کرد: با توجه به شروع آبگیری شبکه آبیاری دشت قزوین از سد طالقان، از مردم درخواست می شود از هرگونه نزدیک شدن به رودخانه زیاران، سد زیاران، کانال های آبیاری و حوضچه های تغذیه مصنوعی خودداری کنند.

وی تأکید کرد: هشدارهای لازم داده شده است و در صورت عدم توجه به اخطارهای فوق و بروز حوادث جانی و مالی ناشی از غرق شدگی در مجاورت تأسیسات آبی، شرکت آب منطقه ای و شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی دشت قزوین هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار؛ به سد طالقان نزدیک نشوید

هشدار؛ به سد طالقان نزدیک نشوید