مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-10بين الملل

بایدن در حال ایجاد یک گروه ضد ترامپ در حزب جمهوریخواه آمریکاست


یک رسانه آمریکایی با اشار به گفتگوی آنلاین «بایدن» با یک بازیکن فوتبال، از حمایت برخی از چهره های جمهوریخواه از وی و همچنین تلاش برای ایجاد گروهی از مخالفان «ترامپ» در درون این حزب خبر داد.

- یک رسانه آمریکایی با اشار به گفتگوی آنلاین بایدن با یک بازیکن فوتبال، از حمایت برخی از چهره های جمهوریخواه از وی و همچنین تلاش برای ایجاد گروهی از مخالفان ترامپ در درون این حزب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دیلی بیست در این گزارش با اشاره به گفتگوی آنلاین جو بایدن، نامزد اصلی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، با مگان راپینو از بازیکنان صاحب نام فوتبال در آمریکا، که در تاریخ 30 آوریل انجام شده به وی گفته که در حال گفتگو با تعداد زیادی از جمهوریخواهان از جمله همکاران سابق خود در سنا است و آنها به او گفته اند که جو اگر پیروز می شوی ما به تو کمک می کنیم.

بر اساس این موضوع، کمپین انتخاباتی (کارزار) بایدن بطور محرمانه در حال شکل دادن گروهی از جمهوریخواهان مخالف دونالد ترامپ است.

دیلی بیست در گزارش خود به نقل از یک منبع جمهوریخواه که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد: گروهی که کارزار بایدن به دنبال تشکیل آن است شاید بخشی از تلاش ها برای ایجاد جنبش موسوم به جمهوری خواهان حامی بایدن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در حال ایجاد یک گروه ضد ترامپ در حزب جمهوریخواه آمریکاست

بایدن در حال ایجاد یک گروه ضد ترامپ در حزب جمهوریخواه آمریکاست