مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-10بين الملل

فرش قرمز هند برای شرکت هایی که می خواهند از چین خارج شوند


دولت هند قصد دارد با ارائه مشوق های مالیاتی، تسهیل قوانین کارگری و فراهم کردن دسترسی آسان تر به ملک شرکت هایی که می خواهند در بحبوحه تنش تجاری واشنگتن و پکن از چین خارج شوند را جذب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، در حالی که شاهد افزایش تنش تجاری بین پکن و واشنگتن هستیم، هند به تلاش های خود برای جذب بیش از هزار شرکت آمریکایی که می خواهند از چین خارج شوند، افزوده است.

هند در راستای تشویق این شرکت ها برای ورود به این کشور به آنها مشوق های مالیاتی، تسهیل قوانین کارگری، و دسترسی راحت تر به املاک و مستقلات را ارائه کرده است.

از جمله شرکت هایی که هندی ها به سمت جذب آنها رفته اند می توان به تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، تولید کنندگان محصولات غذایی، شرکت های نساجی، تولید کنندگان چرم و همچنین قطعه سازان اشاره کرد.

مذاکره با این شرکت ها برای ورود به هند از ماه آوریل آغاز شده است.

  هندی ها در گفت وگو با شرکت های آمریکایی در تشویق آنها برای سرمایه گذاری در هند، اعلام کردند که نیروی کار در این کشور نسبت به آمریکا، ارزان تر است.

علیرغم تمام تلاش های طرف هندی اما همچنان هزینه های حضور در هند بالاتر از هزینه های تولید در چین است، اما مقامات هندی قول داده اند تا با اجرای برخی سیاست ها حضور در هند را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز هند برای شرکت هایی که می خواهند از چین خارج شوند

فرش قرمز هند برای شرکت هایی که می خواهند از چین خارج شوند