مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-05-10اجتماعي

جشن تکلیف متفاوت دانش آموزان دختر مهریزی


مربیان مدرسه کریم اهل بیت(ع) شهرستان مهریز با همراهی اعضای هیئت روضه الشهدا، به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، جشن تکلیف را به دانش آموزان خود تبریک گفتند.

- ایسنا/یزد مربیان مدرسه کریم اهل بیت(ع) شهرستان مهریز با همراهی اعضای هیئت روضه الشهدا، به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، جشن تکلیف را به دانش آموزان خود تبریک گفتند.

در ایام شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، دختران دانش آموز جشن تکلیف خود را در منزل برگزار می کنند، به همین منظور نیز مربیان مدرسه قرآنی کریم اهل بیت(ع) شهرستان مهریز با همراهی اعضای هیئت روضه الشهدای این شهرستان، ساعاتی قبل از لحظه افطار به دیدار این دانش آموزان روزه دار رفتند و با اهدای چادر نماز و گل، جشن تکلیف را به آنها تبریک گفتند.

در این مراسم، دیدار دانش آموزان با معلمان خود و ابراز علاقه و دلتنگی آنها به یکدیگر پس از حدود سه ماه تعطیلی مدارس، شور و حال خاصی داشت.

همچنین از خانواده های دانش آموزان خواسته شد تا ضمن برگزاری جشن خاطره انگیز آغاز سن تکلیف برای فرزندان خود در منزل، در مسابقه عکس جشن تکلیف شرکت کنند.

البته قرار است که پس از پایان قرنطینه خانگی و رفع خطر بیماری کرونا، جشن تکلیف دانش آموزان همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تکلیف متفاوت دانش آموزان دختر مهریزی

جشن تکلیف متفاوت دانش آموزان دختر مهریزی