مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:102020-05-09اقتصادي

خسارت 92 میلیارد تومانی کرونا به بخش کشاورزی قم


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: خسارت های بخش کشاورزی استان به دلیل شیوع کرونا 92 میلیارد و 500 میلیون برآورد شده، این خسارت به دلیل کاهش قیمت و کاهش مصرف محصولات این بخش در قم بوده است.

- عباس پورمیدانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به خسارت کرونا به بخش کشاورزی استان قم اظهار کرد: واحدهای تولیدی این بخش در استان به صورت مستقیم از شیوع کرونا آسیب ندیدند، اما واحدهای دام و طیور به خصوص طیور گوشتی و واحدهای تولید گل و گیاه، واحدهای پرورش ماهی و واحدهای ماهی زینتی و کارخانه های فرآوری مواد غذایی در قم به دلیل کاهش مصرف خسارت های هنگفتی دیدند.

وی ادامه داد: خسارت های بخش کشاورزی استان قم به دلیل شیوع کرونا 92 میلیارد و 500 میلیون برآورد شده و این خسارت به دلیل کاهش قیمت و کاهش مصرف محصولات این بخش در استان بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: وضعیت تامین نهاده های دامی مورد نیاز مرغداران استان بهتر شده است و در این زمینه از بحران در قم خارج شدیم، حداقل نهاده های مورد نیاز این مرغداران مثل ذرت و سویا تامین می شود، اما هنوز مشکل در زمینه بازار مصرف در بحث مرغ در استان قم مشکل داریم و ظرفیت سردخانه های استان برای ذخیره مرغ پر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 92 میلیارد تومانی کرونا به بخش کشاورزی قم

خسارت 92 میلیارد تومانی کرونا به بخش کشاورزی قم