مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-09سياسي

جزییات بررسی طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در کمیسیون اجتماعی مجلس


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در بحث طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در کمیسیون اجتماعی اختیارات به کارگروه سپرده شده بود و تصمیم اعضای کمیسیون این بود که رأی کارگروه رأی کمیسیون باشد و به همین خاطر برای بررسی این طرح در مرحله اخیر کمیسیون جلسه ای نداشته است.

- علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قرار گرفتن طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در دستور کار این هفته مجلس، گفت: کمیسیون اجتماعی برای بررسی این طرح به منظور رفع ایرادات جلسه ای نداشته و کار بررسی در کارگروه تخصصی کمیسیون انجام شده است.

وی افزود: روال کار در کمیسیون این است که بعضی طرح ها که نیاز به بررسی بیشتری دارند از صحن کمیسیون به کارگروه تخصصی ارجاع و بررسی های بیشتر در این کارگروه انجام می شود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در مواردی هم که کار به کار گروه ها ارجاع می شود باز دو نوع رویه وجود دارد؛ در مواردی اعضای کمیسیون تصمیم شان این است که طرح یا لایحه در کارگروه رأی کارگروه رأی اعضای کمیسیون باشد و در مواردی هم تصمیم بر این می شود که پس از بررسی طرح یا لایحه در کارگروه تصمیم گیری نهایی در صحن کمیسیون انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بررسی طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در کمیسیون اجتماعی مجلس

جزییات بررسی طرح انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت در کمیسیون اجتماعی مجلس