مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-09ورزشي

دعوت شهروندان شیراز به ضیافت رمضان و قرآن


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به مبارکی پیوند ماه رمضان و هفته شیراز، از شهروندان دعوت کرد به ضیافت رمضانی و قرآنی بپیوندند و دقایقی را در فضای مجازی با برنامه های مبتنی بر کلام وحی میهمان سازمان فرهنگی شهرداری باشند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به مبارکی پیوند ماه رمضان و هفته شیراز، از شهروندان دعوت کرد به ضیافت رمضانی و قرآنی بپیوندند و دقایقی را در فضای مجازی با برنامه های مبتنی بر کلام وحی میهمان سازمان فرهنگی شهرداری باشند.

به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، مرتضی جعفری ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: پیوند ماه پربرکت و معنوی رمضان با اردیبهشت سبزفام شیراز و گرامی داشت هفته ای به نام کلان شهری که با عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) شناخته می شود، برکت و فضایی آکنده از معنویت همراه داشته است؛ چنانکه آمیختگی عطر بهارنارنج با صدای دلنشین اذان، روزه داران را از آرامشی بهارگون سرشار می کند.

او افزود: شیراز افزون بر بهره مندی از صبغه تاریخی و هنری، شهر امام زاده ها و گنبدها و مناره هایی بی نظیر است که یادگار دوران حیات این شهر، در ادوار مختلف تاریخ به شمار می رود و نشان از آمیختگی و ذوق شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شهروندان شیراز به ضیافت رمضان و قرآن

دعوت شهروندان شیراز به ضیافت رمضان و قرآن