مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-05-09اجتماعي

تعریض جاده روستایی خنگ بنار واحداث بلوار 35 متری در دوگنبدان


جاده دسترسی به روستای خنگ بنار تعریض و بلوار 35 متری بی بی حکیمه خاتون(س) در دوگنبدان احداث می شود.

- مسعود ظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران از آغاز اجرای عملیات تعریض جاده دسترسی روستایی خنگ بنار و احداث بلوار 35 متری بی بی حکیمه  خاتون(س)  در این محور خبر داد.

 وی با بیان اینکه روستای خنگ بنار گچساران در فاصله کمتر از 5 کیلومتری شهر دوگنبدان قرار گرفته است و تردد در این مسیر زیاد است، گفت:به قرار گرفتن 2 مرکز دانشگاهی و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران  این محور تا امتداد  روستا  تعریض و به بلوار تبدیل می شود.

 شهردار دوگنبدان  ادامه داد: متاسفانه در سالهای گذشته به علت کم عرض بودن این جاده بارها شاهد بروز حوادث بودیم  که از این رو برای تردد ایمنی در این جاده  عملیات تعریض و تبدیل آن به بلوار در دستور کار قرار گرفت.

 ظفری  با بیان اینکه این بلوار در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان اجرای این پروژه  در دست اجرا است.

 وی در ادامه به اجرای زیر سازی در بلوار شهید پناهپوری و بلوار بی بی حکیمه خبر داد و گفت: هفت کیلومتر  بلوار پناهپوری و بی بی حکیمه برای انجام عملیات آسفالت زیرسازی شده و در آینده نزدیک آسفالت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض جاده روستایی خنگ بنار واحداث بلوار 35 متری در دوگنبدان

تعریض جاده روستایی خنگ بنار واحداث بلوار 35 متری در دوگنبدان