مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-09اقتصادي

ساخت راه اصلی بانه - مریوان 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه احداث راه اصلی بانه - مریوان، گفت: اتمام این پروژه نیازمند تامین اعتبار 25 میلیارد تومانی است.

- محمدصدیق ثابتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پروژه بهسازی و ارتقای جاده بانه به مریوان به راه اصلی در دستور کار این اداره کل بوده و کارهای خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

وی افزود: طول این پروژه از شهر بانه تا دو راهی دواب (تقاطع جاده سقز – مریوان) 50 کیلومتر است که عملیات راهسازی 40 کیلومتر آن به اتمام رسیده و تنها 10 کیلومتر از مسیر باقیمانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: 10 کیلومتر باقیمانده نیز به اعتباری در حدود 25 میلیارد تومان نیاز دارد که امیدواریم در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز در آینده نزدیک بتوانیم از این پروژه بهره برداری کرده و کار ارتقای مسیر بانه به مریوان از راه فرعی به اصلی به سرانجام برسد.

ثابتی همچنین از تعریض پنج کیلومتر از ورودی شهر بانه به مریوان و ارتقای آن به چهارخطه به عنوان یکی از پروژه های فعال در حوزه شهر بانه خبر داد و یادآور شد: اتمام این پروژه نیز نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت راه اصلی بانه - مریوان 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساخت راه اصلی بانه - مریوان 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد