مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-08فناوري

ثبت 8 میلیارد پیامک در اپراتورهای موبایل


تعداد پیامک های ورودی به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، در سه ماهه چهارم سال 1398 به بیش از هشت میلیارد پیامک می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با ورود شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام ها به این فضا منتقل شده است.

با وجود این، هنوز هم برخی افراد در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و یا به دلایل دیگر، برای برقراری ارتباط با دوستان خود، از روش هایی مانند مکالمه و ارسال پیامک استفاده می کنند.

آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک های ارسال شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه سوم سال جاری را مشخص کرده است که نشان می دهد در سه ماهه چهارم سال 1398 بیش از هشت میلیارد و 34 میلیون و 637 هزار پیامک به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، ارسال شده است.

تعداد پیامک های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و 648 میلیون و 987 هزار عدد و تعداد پیامک های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، بیش از چهار میلیارد و 120 میلیون و 362 عدد بوده است.

همچنین تعداد پیامک های درون شبکه ای همراه اول، بیش از 46 میلیارد و 364 میلیون و 917 هزار عدد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 8 میلیارد پیامک در اپراتورهای موبایل

ثبت 8 میلیارد پیامک در اپراتورهای موبایل