مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 05:262020-05-07سياسي

مجلس باید مسامحه گری را کنار بگذارد/ نظارت، تقویت شود


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در دوره جدید نمایندگان مجلس باید مسامحه گری را کنار بگذارند و بُعد نظارتی مجلس باید بیش از پیش تقویت شود.

- حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر ضرورت تحولات ساختاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید از رییس محوری به سمت نماینده محوری حرکت کندو نباید رییس مجلس تعیین کننده همه مسائل باشد.

وی افزود: متأسفانه گاهی شاهد مسامحه نمایندگان با وزرا و دولتمردان بودیم که در دوره یازدهم نمایندگان باید مسامحه گری و معامله گری را کنار بگذارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین باید بعد نظارتی مجلس بیش از پیش تقویت شود و نباید نمایندگان در این مسئله غفلت کنند.

حاجی دلیگانی گفت: بدون شک مجلس شورای اسلامی باید نسبت به گذشته فعال تر شود و به نوعی حرکت کند که دولت از اجرای قوانین سر باز نزند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: همچنین مجلس باید مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت خود قرار دهد و برای بهبود معیشت مردم و اشتغالزایی جوانان بکوشد.

چرا که ما در این زمینه مشکلات عمده ای داریم.

وی بیان کرد: همچنین مجلس باید نظارت صحیحی بر منابعی که دولت اذعان دارد آنها را برای معیشت مردم در نظر گرفته است، داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید مسامحه گری را کنار بگذارد/ نظارت، تقویت شود

مجلس باید مسامحه گری را کنار بگذارد/ نظارت، تقویت شود