مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-07سياسي

کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در تعالی و رشد بالندگی جامعه دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در تعالی و رشد و بالندگی جامعه دارد و باید در فرهنگ اجتماعی ما پررنگ تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان در دیدار با محمد مخدومی مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با اشاره به نقش مهم جشنواره رضوی در جلب توجه عموم به مقوله کتاب، اظهار داشت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در ترویج فرهنگ مطالعه است که باید مورد به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در تعالی و رشد بالندگی جامعه دارد، افزود: این مهم باید در فرهنگ اجتماعی ما بیش از پیش پررنگ شود و به عنوان یکی نیاز مهم همواره مورد توجه باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره کتاب خوانی رضوی که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت می گیرد علاوه بر ارتقای شاخص های مطالعه جامعه را به سمت و سوی سعادت می برد.

حجت الاسلام حاتمیان بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری هر چه بیشتر جشنواره کتابخوانی رضوی تاکید کرد و یادآور شد: این امر در گرو همکاری موثر و مفید دستگاه های فعال در حوزه فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در تعالی و رشد بالندگی جامعه دارد

کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در تعالی و رشد بالندگی جامعه دارد