مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:552020-05-06سياسي

هزینه احراز هویت برا ی سامانه جامع روابط کار چقدر است


سامانه جامع روابط کار برای الکترونیکی شدن مناسبات بین کارگر و کار فرما و ثبت شکایت کارگران راه اندازی شده که برای احراز هویت کارگران باید با پرداخت 5000 تومان در دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک اقدام شود.

- با هدف کاهش مراجعات حضوری کارگران به ادارات کار و آسانی دسترسی کارگران طراحی شده و اگر در یک کارگاه مشکلی بین کارگر و کارفرما ایجاد شد با ارائه مدارک می تواند طرح دعوا کند و این شکایت در شورای حل اختلاف قابل رسیدگی است.

برای احراز هویت کارگران در سامانه جامع روابط کار مانند سامانه سجام باید کارگر با مدارک مورد نظر یک بار برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک مراجعه کند و احراز هویت شود.

راهنمای نحوه احراز هویت و ورود به سامانه جامع روابط کار 1-گام اول:به منظور بهره مندی از خدمات سامانه جامع روابط کار ابتدا باید با رجوع به یکی از دفاتر پیشخوان دولت و احراز هویت در این دفاتر به عضویت سامانه جامع روابط کار درآیید.

برای این منظور با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از دفاتر پیشخوان دولت که فهرست آنها در این صفحه بارگذاری شده است مراجعه نمایید: الف)اگر کارگر هستید: کارت ملی و کارت پایان خدمت یا برگه معافیت از خدمت (در صورتی که دوره نظام وظیفه را گذرانده اید و یا از معافیت برخوردارید) و پرداخت مبلغ 5000 تومان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه احراز هویت برا ی سامانه جامع روابط کار چقدر است

هزینه احراز هویت برا ی سامانه جامع روابط کار چقدر است