مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-06پزشكي

برداشتن محدودیت های اجتماعی روند ابتلا به کرونا را افزایش می دهد


با برداشتن محدودیت های اجتماعی، پیش بینی می شود در هفته آینده روند ابتلا به کرونا ویروس در منطقه سیستان افزایشی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با برداشتن محدودیت های اجتماعی، پیش بینی می شود در هفته آینده روند ابتلا به کرونا ویروس در منطقه سیستان افزایشی شود.

دکتر هادی میرزایی افزود: وضعیت سفید به این معنا نیست که ویروس کرونا در آنجا وجود ندارد بلکه نشان دهنده فعالیت موفق نیروهای درمانی در آن منطقه می باشد.

وی اظهار داشت: بعنوان دومین منطقه دراستان ازلحاظ بیماران مبتلا به کرونامحسوب می شویم به گونه ای که تقریبا هر روز بیمارمبتلا به این ویروس را از طریق خانه های بهداشت، مراکز16 ساعته و مراکزدرمانی، شناسایی می کنیم که این امرخوشبختانه باعث گردیده تا نه تنها شناسایی افرادمبتلا به موقع صورت پذیرد بلکه باعث کاهش آمارمرگ و میر نیز شده است.

وی ادامه داد: با اقدامات به موقع تیم های زحمتکش بهداشتی اعم از بهورزان، بهداشت یاران و پزشکان، در طی 10 روز اخیر، موارد مثبتی که منجربه بستری شده تنها یک مورد بوده و موارد مرگ ومیر ناشی از این ویروس نیز روند کاهشی داشته است.

وی اضافه کرد: 76 درصد موارد بصورت سرپایی از طریق مراجعه مردم به خانه های بهداشت بوده که در این خصوص جزو دانشگاههای اول استان و برتر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشتن محدودیت های اجتماعی روند ابتلا به کرونا را افزایش می دهد

برداشتن محدودیت های اجتماعی روند ابتلا به کرونا را افزایش می دهد