مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-05-06اقتصادي

معدوم سازی 20 تن گوشت فاسد در اردبیل


مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: به دنبال تشدید نظارت ها در کشتار و عرضه گوشت قرمز و سفید در دو ماه گذشته بیش از 20 تن محصولات تاریخ مصرف گذشته در این حوزه کشف و معدوم سازی شده است.

- صادق صالحی 17 اردیبهشت در بازدید از کشتارگاه صنعتی اردبیل اظهار کرد: با تشدید این نظارت ها در روزهای گذشته نیز 500 کیلوگرم فرآورده های گوشتی و آلایشی در سطح بازار اردبیل از قصابان متخلف کشف و ضبط شده و پرونده آنها در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به صورت شبانه روزی همکاران ما بر ذبح شرعی و بهداشتی دام و طیور نظارت دارند، خاطرنشان کرد: به دنبال شیوع کرونا تاکید ما بر عرضه گوشت با مهر دامپزشکی و مرغ به صورت بسته بندی بوده و به هیچ وجه خارج از این قاعده عرضه محصولات دام و طیور قابل قبول نیست.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل عرضه گوشت چرخ کرده را به صورت آماده تخلفی بارز معرفی کرد و گفت: به هیچ عنوان قصابی ها حق ندارند گوشت چرخ کرده را به صورت آماده عرضه کنند که با تشدید نظارت ها در این زمینه فعالیت قصابی ها به حداقل برسیده است.

صالحی ادامه داد: قصابان مکلفند در حضور مشتری گوشت خریداری شده را چرخ کرده و عرضه کنند که در این زمینه نظارت ها با قوت ادامه دارد و هموطنان در صورت مشاهده تخلف می توانند آن را به دامپزشکی گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 20 تن گوشت فاسد در اردبیل

معدوم سازی 20 تن گوشت فاسد در اردبیل